God morgon!

God morgon!

igår hade ja en helt underbar kväll med jim,
vi åt på jensens å så drack vi lite å bara mös å ve med
varandra, pappa körde oss in å hämtade oss sen å så undre
tiden vi va i malmö så passade mamma pappa å koffe Emilia.
hon hade ätit pizza å busat med sin morbro:)
vi kom i säng nån gång runt halv 2 å emilia vaknade 10 i 8.
hon har börjat sova minde om nätterna nu, innan sov hon från
ca mellan 7-9 på kvällen till 9 på morgonen, nu sover hon från
kanske 10 på kvällen fram till 7 på morgonen.
men hon sover itne mer på dagarna så de är väl bara så att hon
inte behöver lika mycke sömn längre?

I dag ska vi äta frukost nu, sen ska vi ner till center syd och
fixa en blomma till jims pappas grav å efter de ska vi hämta janna
i tågarp. Kl 2 ska vi vara i sandby å möta jims mamma å alla syskonen
så ska vi gå till graven tillsammans å sen har vi brådis hem för halv 5
ska vi vara på kalas hos min moster.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0