Entre:)

Idag hade vi en mysig dag tillsammasn på entre å
efter de åkte vi till jims mamma,
vi kollade på husen vi ska bo i till sommaren,
ja för nu ör de bokat, vår resa till kroatien:)
Vi kommer att åka den 8 juli och komma hem den 25 juli:)
vilket innebär att vi firar elins 3års dag, jims 21års dag
och emilias 1års dag i kroatien:P
De ska bli så jäkla skönt att komma iväg lite å ja längtar
som bara den nu när vi vet att resan verklgein blir bra!!!!!
Nu ska vi snart titta på Wallander å sen ska vi krypa till kojs,
jim jobbar imorogn å eventuellt ska ja hjälpa hanna med ebba.
Lilla samuel är sjuk å hanna e med honom hon läkaren så
vi får hålla tummarna för att de iten är något farligt å att de
kommer hem snart igen!


 My life<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0