En hel del..

God kväll!
idaghar de hänt en del,
emilia har varit super jobbig, ja tycker så synd om henne,
ja vill hjälpa henne men ja kan itne å ja blir bara
irriterad å de tjänar verkligen ingen på..:(
nu sover hon iallfall, hoppas de är för natten, hon ska få lite
välling snart för hon har kräkt idag, hoppas INTE de är en
ny släng av kräksjukan bara!
Förutom att emilia har vatt bråkig så har ja äntligen köpt min bil!!:)
den e super grym å ja e mega stolt över den!!
Bilder kommer på den i morgon i dagsljuset!
nu ska den bara försäkras å så ska de fixas en liten grej så
den ska ombesiktas i nästa månad., men förövrigt är den kanon,
eller ja en radio hade iallfall itne skadat:P

nu ska ja äta gottis å titta på fotboll men min prins!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0