En enorm känsla!

Nu harj a lekt en massa med emilia, vi har övat på att gå,
sen har vi övat på att krypa å hon ahr hjälpt mig att
hänga tvätt och laga pannkakor:)
Älskar att spendera tid med henne, älskar att se henne lee,
höra hennes skratt, känna hennes mjuka kind mot min..
Jag vill ha henne hos mig varje dag, varje sekund.
Jag är så lycklig med henne, hon gör verklgein mitt liv.
Är så fruktansvärt tacksam över att jag har henne å
ångesten kommer över att jag nån gång kanske inte alltid
får lov att ha henne hos mig så mycket som jag vill,
men gud vad ja kommer att kämpa, ja kommer göra allt för
att få ha henne i min närhet så mycke ja bara kan!

Emila Akina Marie Andreasson
                                                           Ni två gör mitt liv värt att leva<3
Jim Patrik Rune Magnusson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0