Bra dag!

GOD morgon!
idag är en sån bra dag å de behöver verklgien ja!
emilia sov till 9 å hela natten så ja så super utvilad,
dess utom va jim jätte mysig i natt, de e han typ 2ggr om året
så ja njöt av varje sekund i hans famn<3

Idag Fyller min älskade pappa 45år:) STORT GRATTIS PAPPA!!
så i kväll blir de kalas hos pappa å mamma, men först ska vi till landskrona
å kolla på när min superducktiga lilleboror ska spela sin första match
för landskrona BOIS!!:):)
Matchen börjar 12 så vi ska köra om en timme eller så men nu ska vi
äta frukost å lyssna på massa musik!
Min nya favorit låt; John ME- Love is my drug





Kommentarer
45+

Skitkul bild du hittade.... ;)

2010-02-16 @ 10:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0