böcker!

God morgon!
idag vaknade vi tidigt allihop,
ja å jossan åkte till maxi för bokrean började idag.
vi köpte massa böcker till emilia å två böcker om
barn å sjukdommar å en bok om mat.
när vi körde hem blev vi stoppade av polisen som ville
kolla mitt körkort å så fick ja blåsa..
allt gick bra mend uschh va ja hatar att bli stoppad så!!

nu e jim ute med sina syskon å åker pulka å ja å emilia
ska snart till bvc. efter de ska vi hem en snabbis å sen ska
ja köra koffe till lund.
ikväll ska vi lämna jeppe å jossan hemma i malmö å så blir
de mat där.

nu ska ja göra mig klar för bvc!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0