Bättre lycka nästa gång

Hej!
nu är ja hemma efter en lång dag, ja har hunnit med
mycke idag, bla har ja vatt hos catrin å ja har vatt i lund
å tyvärr fick ja köra hem själv från lund:(
men men Bättre lycka nästa gång!
sen körde ja å lämna lillebror i landskrona å nu har vi
planer på att baka äpplekaka:)

Imorgon är de mys på dagen och på kvällen ska
jag och jim gå ut och äta å så för första gången sen
vi fick emilia! vi ska fira vår 3års dag och allahjärtansdag på
samma gång hade vi tänkt<3
De ska bli kul att va lite själv men samtidigt hade ja
gärna haft med mig min lilla älskling, kommer sakna henne!
men mamma å pappa ska passa henne så ja vet att hon
är i goda händer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0