astma!!

nu har vi kommit hem,
läkarbesöket gikc bra men endå dåligt,
de gikc bra för att vi fick veta va de va som var fel,
men de var inget jätte kul besked.
hon har fått ASTMA??!!!!
de heter visst inte astma när de är så små men de är samma sak,
hon har nu fått en inhalator som hon ska ha framförallt på nätterna
å om den hjälper ska vi fortsätta med en sån, fast en dyrare å större
maskin typ som hon ska andas i:S
Hoppas detta hjälper henne nu och att hon kan få sova på nätterna,
vi får hålla tummarna å se hur de tar sig nu de kommande dagarna,
hon ska dess utom fortsätta med hostmedicinen och den orala
luftrörs vidgande medicinen.

Om hon får fler sånna anfall som inatt så ska vi åka direkt till akuten
och så ska hon få adrenalin och cortison!!


Kommentarer
Emy

åh, hoppas allt löser sig! :)

2010-02-24 @ 17:43:23
URL: http://emyforsen.blogg.se/
amelie

Oj, men sa dom inget med att när dom är barn så kan dom väl "växa" ifrån de tills dom blir äldre?

2010-02-25 @ 18:23:05
URL: http://nevergiveup.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0