min jul

god kväll!!
hade en helt underbar jul igår, firade som vanligt med min familj å släkt på pappas sida:)
emilia fick en massa kul saker, ett obh nordica kök av sin mormor och morfar,
en ralph louren(?) kofta av sin morbror, en edd hadley(?) tröja av hanna plus en DC tjocke tröja av hanna(lillebrorsflickvän) sen fick hon en massa annat kul av mina underbara släktingar åxå så ett stot tack till alla!!
själv fick ja massa pengr, en torktumlare av mamma och pappa, lila converse av min bror å en del annat kul:)
mina underbara vänner hade köpt juklappar till millia åxå, hon älska sin målarbok hon fick av milla,
och mav max h fick hon en stor dockvagn, hon har skit skoj med den så de var verklgien åxå uppskattat!!!


när vi vaknade idag så gjorde vi oss i ordning för nästa jul firande hemma hos jims familj,
emilia fick ännu fler klappar som var väldigt omtyckta, så ett stort tack till er åxå:)
barnen verkade gilla alla klappar de fick av mig med så de va ju bra:P
de va jätte kul att se dem igen, har saknat dem så himmmmla mycket!!! emilia älskar verkligen att vara
där, hon leker så fint med bella(jims yngsta syster) och när vi skulle åka hem blev hon mega ledsen,
så de får bli ett åter besök snart;) de va skit kul att träffa casper åxå, jannas son.
han har växt så in i bomben mycke sen ja såg honom sist, tänk så fort de går-..

när emilia skulle sova läste vi saga ur boken hon fick av jims mamma, hon somnade som en stock
och har inte gjort ett ljud på flera timmar nu, har vatt å tittat till henne flera gånger..
hon brukar böka en del när hon sover så man blir ju lite orolig när hon är helt tyst:o
ja har packat en massa nu i kväll, de ska bli så sjukt skönt att flytta hem igen, längtar som bara den"!
om allt går som planerat är ja hemma om ca en vecka så de är helt underbart!!!!!!:D

nu ska ja försöka hitta en ny soffa till mig, sen ska ja sova.
ska upp tidigt imorgon och fixa en massa så ja tänkte försöka få lite mer än 5 timmar sömn,
de har inte vatt mycke mer än de den senaste tiden så ja känner att några timmar till är väl behövda!!


Kommentarer
janna

jätte kul att träffa er igår! och tack för dom fina julklapparna! :)<3

2010-12-26 @ 17:55:31
URL: http://jannaselin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0