God jul på er!!!

God jul på er alla!!

idag vaknade jag hemma hos mamma och pappa i lödde.
vi var hos min faster i går kväll, åt gott, drack gott och som vanligt'kastade vi pil
och hade skoj. de var så mycket snö så jag vågade inte köra hem till malmö
utan de ficl bli mitt "flick rum" hos mamma å pappa:P
emilia sover middag nu, när hon vaknar ska vi klä oss i våra klänningar sen ska
vi till farmor och farfar i bjärred och fira jul som vanligt:)<3

imorgon ska jag fira jul med jims familj i malmö, de ska bli jätte mysigt
och jag tycker verkligen att de ska bli kul att emilia ska få träffa barnen igen!!

nu ska ja se på betoven och mysa lite innan mitt quik-silver vaknar:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0