Vatten, vatten bara vanligt vatten

vatten, vatten bara vanligt vatten, den låten lyssnar emilia på å "sjunger"
till som bara den. tycker de va rätt pasande eftersom att de har ös regnat
hela jäkla dagen:( men vi har hunnit med en hel del idag iallfall, vi har vatt
å hälsat på jims pappas grav en sväng sen va vi å tog en kaffe hemma
hos jims mormor å morfar och efter de åkte vi in om nova.
ja köpte lite kläder till emilia,
Lång armad tröja plus byxa, 34.50kr i ställer för 179kr(lindex)
harembyxor 19kr iställer för 99kr(lindex)
rosa jeans 34.50kr iställer för 149kr(lindex)
mössa 30kr istället för 150kr(polarn & pyret)
halskrage 10kr i stället för 59kr(kaphal)
blus 50kr istället för 249kr(polarn & pyret)

emilia står å pekar på datan och säger ojjdå,
hon vill åxå vara med och skriva så de tar lite tid:p
nu ska vi titta på teknat å sen ska vi laga mat, ikväll blir de färsk pasta å
carbonara sås(?)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0