Stressens högtid!

Stressen denna heljen har fan inte varit liten asså,
fredagen hade vi fest här hemma sen drog vi ut till malmö,
vi va hemma vid 4 och vid 11 rinde klockan, stressa ivåg till mamma
å pappa för att sedan åka på kalas i vinslöv, stressa hem till hunden,
va hemma vid 6 å då började vi fixa in för kalset här hemma idag.
ja lagade mat, hämtade saker å sen vid 1 somnade ja av ren uttmattning
i soffan:p halv 6 vaknade emilia så då dansade vi till pippi å lekte med lego,
halv 9 sparkade ja upp jim å då fick i massor att göra.
vi byggde ihop två partytält, dukade å meckade åt 3 personer,
gjorde tårta å började grilla, sen vid 3 kom alla gästerna å emilia fick en massa
fina leksaker å kläder, å så fick hon en cykelstol å hjälm av mamma å pappa
som vi va tvugna till att prova efter alla hade gått.
honn hade skit kul i sin stol å efter ett tag va till coh med hjälmen kul:P
nu har vi plockat ner allt å diskat å så, jim spelar, emilia sover å ja ska göra henne
sälskap väldigt snart.

Ledsen att de itne har komit in bilder, de e så att mitt minne på datorn är fullt så ja
kan inte lägga in bilderna från kameran.
ska fixa de en dag så fort ja har tid men de e ont om de just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0