Lyckad vecka:)

Hej!!
de har varit en full vecka å ja har haft så mycket att göra
så ja har helt enkelt inte ens tänkt tanken på att sätta mig
vid datorn. Skolstarten har vatt kanon!! jim verkligen stormtrivs i sin
klass å han har fått jätte många kompisar å ja är hel förälskad i
några nya vänner å ja längtar verkligen till skolan, å de mina vänner,
de kan ja LOVA er att jag ALDRIG har känt förut!!
Emilia älskar dagmamman å idag fick ja inte end säga hejdå.
hon drog dagmamman i armen och satte fart rakt mot lekrummt<3
Jim har vatt bortrest med sin kalss sen i onsdags morse men vi har fixat
de bra här hemma, emilia har haft väldigt svårt att komma ner i varv men
de har endå vatt okey. Vi passar Jesper, Josefin å bella denna heljen eftersom
att jims mamma å patrik är iväg med hans jobb. de e kul att ha barnen här å
de e speciellt kul för bella, hon har velat komma med oss hem flera gånger men
hon har vatt lite för liten, men nu e loppan 3 år å de e inga problem att ha henne
så de är hennes premiär idag:) emilia å bella sover nu, jossan ligger på madrassen
framför tven å håller på att somna in å jesper ja å jim ska snart se en film.

Imorgon är de mys som gäller å jesper har fotbolls match annars ska vi bara njuta
över att jim har kommit hem å så ska vi kanske lyxa till de med lite hämtmat:)


Kommentarer
sandra

Du klarar de! Många andra har klarat de och de är livets gång! Inte roligt alls för er, men man tar sig igenom de.

<3

2010-08-28 @ 16:06:02
URL: http://isabellahawaleska.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0