Kräftor, ösregn, skolan

hej.
heljen har varit bra här hemma, i fredags hade vi kräftskiva å
de var super kul, kim å michelle sov här å grannen kravlade över staketet
någon gång vid 3 tiden så de blev inte mycket sömn:P
Uterummet är klart nu, eller ja de ska målas men annars e de klart,
de e super bra å ja är så glad att de är klart nu:D
pappa å jim har jobbat sten hårt hela veckan, älskar min pappa å jim så mycket<3
igår var vi bara hemma å hade de super mysigt, vi tittade på film, gick runt i pyamas,
käkade skones å drack tee, regnet bara öste ner å de åskade som bara den så vi hade levande
ljus å bara mös i flera timmar<3
idag ska jim åka hem till en kompis och de ska titta på fotboll, undertiden kommer min Bff hit
och sysselsätter mig:) Max å ja ska käka å snacka skit, de är vi så jäkla bra på;)
emilia ska iväg en liten sväng med N snart å då ska vi passa på att åka å handla lite mat.

Imorgon börjar jag och jim skolan, de ska faktisk bli skönt att få komma igång å göra något å
för hoppningsvis kan ja lägga alla tankarna på skolan nu å inte på allt annat.
De ska lbi skönt att få vara bara Jaqueline och få göra något för mig å min familj.
nu är de upp till mig att göra detta å ja kan inte skylla på eller förlita mig på någon annan
än mig själv i dehär å de känns både skrämmande å skönt faktiskt.

Ja måste släppa dessa tankar, ja måste kunna släppa allt de jag känner,
ja måste slå mig fri å våga säga nej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0