God morgon alla morgon pigga!

Hej hej hallå!
inatt har ja inte sovit ett dugg, ja har hört en mus springa omking
så efter ett tag bestämde jag mig för att gå upp å sätta ut fällor
för den lilla sömnförstöraren, när fällorna väl va ut satta så prassladse
de fortfarnde en massa å ja låg bara och väntade och vänatade men de
kom ingen smäll så tillsist somnade ja väl, men då kom katterna å ville leka,
sen kom alba å ville mysa, jim berädde ut sig, emilia rullade runt över allt så ja,
tio över 5 gav ja upp. nu har ja duschat, noppat ögonbrynen, rakat benen,
har inpackning i håret å ska snart fixa till naglarna innan ja sen ska gå en lång
å stressfri promenad med vovvarna. vi ska vara hos dangamman kl 8 idag så ja har
absolut ingen stress, tänkte dock att vi skulle cykla dit, de tar några minuter
längre tid men de e de värt och som sagt, vi behöver inte stressa!

Igår va emilia super duktig hos dagmamman och hon både åt å sov där utan mig å jim.
Till och med dagmamman tyckte att de hade gått över förväntan och att hon var
en kanon gå å lätt tjej:) Dess utom har dagmammans dotter förälskat sig i henne så vem vet,
då kanske man har en given barnvakt;) medans millis va hos dagmamman så fixade ja, jim å pappa
här hemma. jim å pappa satte upp skjut dörrarna till uterummet och ja bygde klart panelen i hallen.
ja har en liten rämsa kvar som ja ska sätta idag, pluss dörr foder till toaletten men sen e de klart:)
vi ska även bygga på uterummet idag å på vår lilla utbyggnad vi ska göra utanför dörren,
de e inget märkvärdigt men vi ska bygga ut en liten bil med tak så de blir lite som en farstu(?)
eller nått sånt:P

Nä nu kallar naglarna, hoppas ni alla får en trevilig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0