god kväll

Jossan sover i emilias säng, emilia sover på min kudde,
jesper har somat i fotöljen med ps3 kontrollen i handen å jim
är på väg ut med hundarna, själv tittar ja med ett halv öga på
sveriges fulaste hem och dricker ett glas vin:)
snart ska jag se på extrema samlare de e ett helt sjukt program igenligen,
tänk att folk kan må så kasst av att kasta sitt skit som bara ligger å är trasigt!
själv är man ju överlycklig om man kan komma iväg med några slää till tippen:P

imorgon fyller jesper 12år. han har önskat maräng svisch(?) å lasange
till födelsedags mat så de står på menyn i morgon. sen hade han gärna velat
åka å bada så vi får se om vi kan hitta en pool eller något som vi kan simma i,
de e för kallt för stranden å sjöarna är inte helles så poppis så ja tänkt att
vi kanske kunde besöka min mosters trädgård å deras pool i stället:P

att vara mamma är en sån underbar ära,
att få ha någon att älska å uppskatta så vilkorslöst är helt underbart!
jag kan inte säga hur glad jag är över att vara din mamma,
emilia, du är de bästa jag har i mitt liv!!



kärleken till dig är åxå enorm min prins, mitt ljus.
aldrig ska jag sluta älska dig jim,
du är underbar, du är min bättre halva, mitt livs kärlek,
jag älskar dig så!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0