Första dagen hos Dagmamman:)

God kväll:)
ja ska snart krypa ner i jims famn å så ska vi se
på filmen Ps i love you men först tänkte ja bara berätta
snabbt om emilias första dag hos dagmamman:)
de har gått jätte bra, emilia lekte direkt å hon va fullt upptagen
med de andra barnen å med alla nya leksaker så hon märkte knappt
att jag och jim va där:P
i morgon ska vi dit kl 0900 å då ska hon vara själv där nån timme,
vi får hoppas att de går lika bra som de gjorde idag.
om allt går lika bra så kommer hon vara där "fulla dagar" på torsdag
och fredag, dvs mellan 0800 och 1600.
de måste gå så fort eftersom att ja ska börja skolan på måndag men emilia
verkar verkligen inte ha något emot att de rullar på i denna takten så då kör
vi på, men om hon protesterar eller inte trivs eller något så får vi ju skola in längra,
då får ja vara ledig et tag från skolan den första tiden om de verkligen behövs
men som de ser ut nu så kommer de inte behövas iallafall:)

Hoppas ni kan krypa upp i famnen på den ni älskar och åxå få bli älskad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0