Flitiga:)

Nu sitter ja å tittar på nyhetsmorgon å ska snart
åka hem till mamma, hon ska passa emilia idag för ja å jim
ska åka å hämta skjutdörrar till uterummet å sen ska vi åka å kasta all
skit vi har här hemma. de blir en tung dag men gud va de ska bli
skönt att f bort allt som bara står å tar plats.

Igår va jag på två möte, ett på soc å ett på familjerätten båda gick kanon
å de va sista gången ja skulle dit så de va super skönt!
inget mer bidrag, inga mera krig, inga tårar å bäst av allt, ingen ångest!!
Efter mötena hämtade ja upp mamma så åkte vi till ikea.
för pressent korten emilia fick i pressent fick hon;
Ën rosa Prinsess Matta
En röd gungbräda
En stor orm att ha i sängen
En potta
Ett målar stativ som hon kan ha både färg, kritor och tusch pennor på.

Tack för alla fina pressenter hon fick på sitt kalas, hon leker en massa med
sina nya saker å igår somnade hon med nallen hon fick av gammel farmor å gammel farfar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0