de finns inga ord..

jag kan inte förstå att man kan vara så egoistisk att man bara
tänker på sig själv hela tiden fast att man har så mycket att vara
tacksam för och visa uppskattning till.
Jag hade ALDRIG kunnat behandla dem jag älskar så och framförallt
inte någon som står en så nära!!
dubbelmoralen är helt underbar när man säger att man har ågest å att man bryr
sig å sen i ett annat andetag enbart ser till sitt eget bästa å totalt skiter
i va andra vill å gör för sig själv å sitt eget väl mående!
Sluta styra alla andra, sluta säga att du bryr dig när du endå inte gör de.
Sköt dig själv å skit i andra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0