De e över nu:(

vackan har vatt hemsk, de ja ska säga i detta inlägg
gör jag bara för att ja ska slippa göra de sen..
jag och jim är inte längre tillsammans, han valde i söndags
att lämna mig och emilia å de finns inget jag kan göra åt de.
vi pratar å är vänner än så länge men har bastämt att vi inte ska
vara tillsammans. nån gång kasnke men inte på ett tag.
ja å emilia bor nu hemma hos mina föräldrar, tyson bor med oss
men alba ska säljas å bor den sista tiden med jim.
stugan vet ja inte vad vi ska göra med men jaag vill inte vara där just nu.
allt där påminner bara om jim å vårt liv vi delade tidigare.
de känns hemskt just nu, ja skanar min "livskamrat" eller iallfall den ja trode va de..
jag kommer alltid att älska honom å de vi delade ihop, valet att göra slut var jims
å ja förstår fortfarande inte riktigt varför men en sak e säker, ja vägrar må dåligt för alltid,
ja vill vara glad å en stabil mamma, ja vet bara inte just nu hur.
men ja klurar ut de, de här knäcker inte mig, ja e stark men de innebär inte att de inte gör ont..
emilia mår bra, hon saknar självklart jim å hon ser på mig att jag gråtet även om ja
försöker göra de på innsidan.

jag skriver när ja orkar å kan prata om de utan att gråta.
hoppas ni förstår att min värld rasade samman å ja har en lång bit att gå inna ja är hel igen,
men ja vill bli hel i mig själv denna gången, en gång föralla, beroende av mig å ingen annan!


Kommentarer
Monika

Livet är inte alltid lätt min vän...Men, precis som du säger så klarar du detta oxå! Du har ju din lilla tjej att leva och kämpa för, tillsammans är ni starka. Tänker på dig...

Kram

2010-08-28 @ 21:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0