Valp vakter:)

Hej!
idag vaknade vi rätt tidigt här hemma trots en
rätt jobbig natt, emilia vaknade mitt i natten och
tyckte att de va dags att gå upp så de tog nästan
två timmar att somna om henne:( när vi hade vaknat så
åkte jim till jobbet och jag å emilia aåkte för att hämta upp
kim, vi skulle vara valp vakter idag medans diana å michelle
va på en rök studie. Så vi köpte bullar å gott pålägg så käkade
vi frukost å snackade en massa skit, sen kom björn å oskar
så byggde vi ihopa en cyckel å lite sånt:)
nu har vi komit hem, å ja har laggt emilia för hon va jätte trött!
jim e just nu å handlar till middagen å ja ska kolla mailen.
dess utom ringde dem från lärcentrum idag å gav mig min första
uppgift för att klara svenska prövningen ja ska göra.
efter denna uppgisten så ska ja göra en uppstatts, en annalys av en
bok å så ska ja berätta om den muntigt.
klarar ja de så får ja mitt godkännt:)

Nu ska ja börja med maten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0