Ute dag:)

God kväll på er alla!
igår kväll hade jag, jim å millis en dag kväll med hans familj,
när vi kom hem sen så va emilia sämre så vi övervägde att
åka in med henne, men ja "byggde" en säng till henne som hon
faktiskt sov hyffsat bra i så hon fick iallfall sova några timmar i natt.
när vi vaknade i morse så gick vi mer eller mindre direkt ut i trädgården.
vi har krattat up ALLA löv, fällt ett träd, grävt upp stubbar å rötter, fixat
emilias gungställning å så har vi ätit ute:)
emilia gungade nästan hela dagen i sin nya gunga som hon älskade!
efter allt trädgårdsarbete så åkte vi på kalas hos min farmor å farfar där
vi träffade min gammel mormor å min farbro å hans familj.
min farbrors yngsa son å emilia lekte som bara den, de delade tugg leksak
å klossar å så kramades de som bara den:) de är sååå söta tillsammasn!!!<3

Nu ska vi förmodligen bara vara hemma, eventuellt ska vi träffa kim å michell men
vi får se hur de blir.
imorgon ska vi fortsätta med att städa upp här hemma i sen ska kanske
ja och mamma åka till uset i simrishamn eftersom att mormor ska hoppa fallskärm
i morgon å de hade ja verkligen velat se!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0