Underbara dag!

God kväll!
idag har vatt en sån där kanon bra dag!!
vi vaknade tidigt i morse men vi låg å mös i nästan
en timme innan vi kom upp:P
när emilia hade ätit frukost så gick vi ut å gick en lång runda!
vi gick å mötte michelle å så gick vi en sväng tillsammans
å efter de gick vi till diana. sen har vi vatt ute heeelllaaaaa dagen.
vi har krattat upp allt gräs som vi fräste upp förra heljen å
så har vi grillat å haft jätte mysigt.
nu kom vi nästan precis hem, å jim håller på att natta emilia nu.
hon har knappt sovit något alls idag så förhoppningsvis sover hon
lite längre i morgon:) nu ska ja gå å smörja in mitt huvud med after sun,
å alovera salva för gud va solen har tatt idag!!
jim har fått en jäkla massa färg så han har till och med bränt sig vilket
innebär att han ser ut som en kräfta:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0