Tack alla!

Tack för alla fina komentarer som ja fick på de förra inlägget.
de värmer verkligen att ni säger så.
De e inget stort, dramatiskt som har hänt eller så utan de
är bara mitt huvud som spökar. Mycket är sådant som jag har
tänkt på länge men inte kunnat peka ut å en del är känslor som
jag har försökt springa ifrån men som nu har kommit ikapp mig.

idag har ja vatt på center syd med emilia och tröst shoppat lite,
inget dyrt eller så men ja fick tre klänningar, två lika dana fast i
olika färger från hm och en från gina. sen köpte ja två nya bh-ar.
en vit å en svart, släta så att de passar till allt.
allt detta fick jag för 426kronor. de bästa med de hela är att ja
köpte bara sånt som ja behövde till ett jäkla bra pris!!
nu saknas bara leggings, tyg skor och en jeans kjol.
Jim e hemma hos mina föräldrar och tittar på fotboll så jag å millis e
själv hemma, eller ja alba e ju åxå här.
snart ska ja gå å vispa upp en jäkla massa vaniljvisp till imorgon.
de e jim sista dag på brynstenen i morgon så vi har bakat äpplepaj
till personalen och köpt isgalssar till alla barnen.
när ja har vispat klart så ska ja krypa upp i soffan med en kopp tee å
med mitt stora mysia täcke å så ska jag titta på the mentalist.

Imorgon ska ja förhoppningsvis leka med kim<3
vi ska kratta upp löv å sånt om de är väder till de annas blir ve väl
bara kaffe, snack å sånt som vi är så bra på;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0