Stackars liten..

God natt till er alla,
hoppas ni får sova bättre än vad jag får!!
emilia hostar å ja kan itne sova:(
men men nu e de ju bara 6 timmar kvar tills man
ska vara "super mamma" igen utan att ha sovit på en vecka,
Mmmm De är sååå underbart!!!
De västa e ju faktiskt itne att man inte får sova uten de hemskaste
är att min lilla pärla mår kasst å ja kan iten hjälpa henne.
hon hostar halvt i sömnen, sen gråter hon för de gör ont å e jobbit
å tills sist så kräks hon å då vaknar hon i ren panik å sitter som fastklistrad
rund min hals i typ en timme tills hon tillslut somnar av ren å skär utmattning:(
Tycker så synd om henne men lilla sessa, men ja tycker nog faktiskt att hon
har blivit lite lite bättre idag så ja håller tummarna för att hon e på rätt väg i allafall!

nu ska ja dricka upp mitt kamomilltee å sen ska ja försöka sova nån minut,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0