Spagetti

Hej igen alla!
nu nannar emilia och ja har precis behandlat
alba med den första dosen mot hennes skabb.
tyson har åxå fått sin första dos, hoppas att de börjar
hjälpa dem snart, mina stackars små vovvisar:(
jim kommer snart hem å då ska vi bygga på uterummet.
sen ska ja laga mat, idag blir de spagetti å köttfärssås,
enbart för att jim har tjatat om de e i typ ett halv år nu:P
ja tycker inte om min hemma lagade köttfärssås så därför
lagar ja de inte. ja tycker om att äta de om någon annan har
lagat de men inte min egen:P

Nu ska ja titta på ghost whisper(?) och äta en macka:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0