"sova frukost"

God förmiddag:)
idag sov vi länge, eller ja till halv 9 i allfall.
jim gick upp redan kl 6 för han hade öppning på jobb,
emilia vaknade när han gick upp men ja lyckades få henne
att somna om igen:P
Nu sover loppan middag, hon e alltid vaken en timme eller två
på morgonen, så får hon frukost å så sen brukar hon vilja mysa,
vilket innebär att hon somnar om igen.
vi ska snart försöka vänja av henne från att "sova frukost" som ja
brukar kalla de, för om va 4 månader ska hon börja på dagis å
då sover de ju bara middag efter lunch så då får hon ju åxå vänja
sig vid de. som de är nu sover hon frukost, sen lunch å sen middag,
så hon brukar sova ca tre gånger om dagen, ibland mer å i bland mindre
men oftast ca 3 gången. sen sover hon ju hela natten iallafall, förutom när hon e sjuk!!!
hon sover från ca 8 på kvällen till va 7 8 på morgonen så man ska ju inte klaga!

Nu ska ja göra mig i ordning å försöka äta lite frukost åxå.
sen när millis vaknar så ska hon åxå äta å sen ska vi träffa kim:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0