Saknad.

Jag saknar mig själv, jag saknar den personen
som jag älskade att vara!!
jag va glad, positiv, spontan, å framförallt lycklig!!!
ja e lycklig nu åxå, absolut e ja de men förr va ja lycklig
på ett annat vis. Lördagen har snurrat i mitt huvud hela tiden
sen dess, jag va mig själv då, ja hade skit kul å ja mådde underbart!
De finns många människor i mitt liv som ja älskar och uppskattar
något så otroligt mycke å jag vill aldrig förlora dem.
Emilia är mitt allt, ja lever för henne å om jag inte hade haft henne så
tror jag inte att jag hade orkat å klarat av att vara så stark i vissa
situationer. men nån gång, bara i bland så önskar jag att jag fick bli
så där ompysslad, att någon skulle se mig bara för att jag e jag.
bara för att jag är vacker eller glad, jag skulle åxå vilja vara speciell.


Har jag alltid älskat dig,
men bara varit för blind för att se de?
har jag alltid älskat dig men aldrig vågat?
När jag väl vågade, håller du då tillbaks?
Jag älskar dig, och för mig är DU speciell<3


Kommentarer
B

du är speciell

2010-04-20 @ 13:40:53
Gubbstrutt

Vad har du nu hittat på.....?

Du är alltid vacker och speciell för oss, bara för att du är den du är!

2010-04-20 @ 16:11:41
Monika

Du ÄR speciell!

=)

2010-04-20 @ 17:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0