Påpeka ett par saker

Jag vill bara påpeka ett par saker,

1, jag och jim har inte gjort slut med varandra

2, jag har INTE vatt otrogen mot jim

3, jag och jim älskar varnadra och har de förbannat bra
   i vårt förhållande.


Med de sagt så kan jag förklara att jag har förstått att de finns
vissa människor som tror att mina senaste inlägg har syftat på
att jag har vatt otrogen mot jim och så är vekligen inte fallet.
de senaste dagarna har jag vatt lite nere och funderat en jäkla massa
men de innebär inte att jag och jim ska göra slut eller att vi inte älskar
varandra. Vi älskar varandra väldigt mycket och vi har de bra ihop,
anlednigen till att jag har vatt nere är långt ifrån ett rellations problem,
de handlas som sagt om mig själv. att jag är mamma, flickvän, vän, dotter,
stora syster, matte, men ja har glömt bort vem jaqueline igentligen är.
Jag har ställt mig frågan, Vem är jag om jag inte vore allt de andra och de
har gjort att ja har fått gå tillbaks till saker som har gjort för jävla ont förr och nu.
som jag skrev i morse mår ja mycket bättre idag då jag har fått lite tid att tänka på.
alla får dagar då man ifrågasätter sig själv och sina val här i livet och de
är banne mej inget annat än normalt.

Nu kommer min älskling (JIM) innanför dörren.
vi ska laga mat å sen ska vi åka å handla lite, ikväll är de mys och närhet!!



Kommentarer
Monika

Jag förstår precis....Men, tack vare att du är Jaqueline, kan du vara allt det andra! Om inte du varit DU i grund och botten så hade du omöjligt kunnat va allt annat. Det är svårt att "hitta" sig själv när man ska va mamma, flickvän, syster, dotter...m.m. Du är så ung och har redan alla dessa funderingar! Jag tycker du verkar så vuxen i ditt tankesätt, så förståndig....=)

Men glöm inte att du är du tack vare allt som format/formar dig på vägen! Go girl!



Kram

2010-04-21 @ 19:57:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0