Mina sjuklingar!

Hej.
idag sov vi länge, emilia hade häg feber i natt så
ja fick knappt sova.. hon fick feber yra å ja fick inte kontakt
med henne, läskigt!! Jafick ta ut henne i pyamas å sen
efter ett tag så började febern lägga sig å till sist fick ja
i henne lite dricka. nu har febern gett med sig lite men hon e
döds slö. hon ville inte ha frukost så ja ska snart försöka
ge henne lite annat att äta i stället.
efter de ska ja jaga veterinären ännu mer, ja har försökt ringa
alal veterinärer ja kan idag för albra har blivit sjuk och tyson.
tyson har kliat av typ all pälsen på sitt ena ben o albas öga har svullnat
upp och kliar som bara den åxå:(

När jim kommer hem idag så ska vi åkte till lund,
vi ska till öb och rusta å sen ska vi göra lite andra ärenden åxå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0