Make over!

Hej på er alla!
just nu sover emilia, trots att de bankas
å sågas för fullt här hemma just nu. i morse åkte jag
med pappa å jim å millis till bauhaus å köpte dörr å fönster
lister som vi har satt upp nu i hallen, sen köpte vi en panel
åxå som vi håller på att sätta upp just nu.
alba har ju rivit en del på väggen vid dörren så de ville jag göra någon
åt innan hon ahr rivit isönder hela gips skivan!
när panelen är uppsatt ska ja måla den, eller ja besta den vit.
ja ska måla listerna åxå å så ska vi rita upp vårt "nya kök":)
vi har kommit på nu hur vi ska göra med köket å vi är överrens allihop!

Nu när ja sappade på tven så hittade jag min favorit film!!!!
BRÖDERNA LEJONHJÄRTA!!!<3<3
de nfilmen betyder så jäkla mycket för mig å den ska ja läsa för emilia
när hon blir större, måste bara köpa den först:P

Nä nu ska ja hjälpa till i hallen, ikväll ska vi titta på johan falk å äta spagetti:)
Nu låster de som om loppan har vaknat åxå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0