löper hon?

Hej!
idag har vi vatt ute å gått en massa,
vi gick å mötte michelle vid 9 å sen gick vi hem hit
å sen gick vi tillbaks till centrum å nu kom vi precis hem
igen. emilia har vatt själv med N idag, han hade henne i lite
mer än en timme å de hade väl gått bra.
ja va mega nervös hela tiden, vet inte hur de ska gå att lämna
henne till honom en hel dag, ja kommer få nerv sammanbrott!!!
nu väntar jag på att jim ska komma hem, sen ska vi åka å fixa
lite saker å så ska vi lämna tyson hos mamma å pappa för att
jag misstänker att alba har börjat löpa!!!:Oo
jag är inte helt säker efersom att hon inte blöder men tyson försöker
hoppa upp på henne hela tiden å hon tilllåter de verklgien,
hon tar upp svansen å allt!!

Nu kom min lillebror på besök!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0