Klappa händerna när du är riktigt glad:)

Hej.
natten va osolig, ja sov knappt något alls,
vaknade des utom tidigt å kunde itne somna om,
e så nervös inför mötet:( Emilia har precis vaknat
så ja ska göra henne klar å sen ska vi åka till diana,
hon ska passa emilia när ja e på möte eftersom att
jim jobbar å ja tycker inte att mötet är någon bra plats
för henne att vara med på!

Emilia har lärt sig klappa händer, hon e såååå söt när hon göra de,
så sjunger ja klappa händerna när du e riktigt glad för henne å så
smiliar hon som bara den å klappar händerna helt själv!!:D:D
ska försöka filma de å lägga upp så ni kan få se:)
sen har hon börjar härma jätte mycket mer rörelser å med tungan,
å hon vet var näsan sitter!! de går jätte fort allting nu, sen gick hon sina
första två steg i går kväll, från soffan till soffbordet!!!!!!!:D:D:D:D
Mammas flcika håller på att bli en stor tjej<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0