jävla kärring!!!!

Nu har ja vatt på center syd med millis,
vi har handlat en massa nya saker, bla två par skor
till loppan, ett par skor till mig, presenter till jossan,
wisky till min underbara man i överasknings pressent:)
sen ahr vi köpt lite annat smått å gott åxå.
Ja köpte solskyddsfaktor åxå, de e fan sjukt att de kan va
så satans dyrt med lite salva?!!
Emilias solskyddsfaktor kostade 190kr för 200ml!!!
jims stift som han ska ha på öronen å näsan kostade 110kr för
90ml å sen den solskyddsfaktorn som ja å jim ska ha kosta 145kr
för 200ml, å oljan kostade 195kr för 250ml. sen skulle ja igentligen
köpa after sun åxå men de fick fan vänta för de andra gick ju på en halv
miljon bara de:P
när vi skulle hem sen å va de en kärring som körde på emilias vagn!!!!!:OOOOOo
vi gick över vid övergångsstället å så kom de en gammal kärring som bara
körde å så när hon väl fattade att hon skulle bromsa så han hon inte stanna helt utan
körde rakt in i vagen så den flög åt sidan, som tyr va så var emilia bältad så
hon åkte inte ur vagnen!! tant fan gick inte ens ut ur bilden så ja gick mot henne
för attja ville prata med henne å då låser hon fan abra dörren å sätter sig å tittar
rakt fram!! så ja blev väl tosig å sen till sist så sparkade ja sönder hennes fram lyckta
me kåpa å allt å så åkte ja å millis hem.
som tur va så kom tanten inte så fort så emilia skadade sig men hon kunde fan lika
bra ha gjort de!! Ååååå JÄVLA KÄRRING, hon borde fan inte få köra bil!!!
å de störigaste av allt var att ja va så rädd å uppjagad så ja glömde ta reg nummret,
men men ja fick iallfall sparkat fönder hennes bil:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0