Heljen i korthet

god morgon!
i fradags var ju som sagt kim och micehlle här,
vi hadde de skit trevlig å kom inte i säng förän vid halv 5.
dem sov hoss oss så på morgonen gick ja ut med mina två
vovvar å plus chicko men de gick kanon bra:P
emilia vaknade naturligtvis extra tidigt åxå så de blev min mycke mer
än tre timmars sömn så ja va ju inte piggelin igår direkt men
vi åkte till diana allihop vid 9 tiden å så fräste vi upp hela grösmattan
å så köre vi till tippen mm. så på kvällen åkte jim till mina föräldrar
med emilia för att titta på fotboll å ja stannade å umgicks med kim,
michelle, diana, martina å oskar. jim kom å hämtade vid 11 tiden å
då va ja verkligen helt slut så ja däckade direkt när vi kom hem,
å mammas lilla prinsessa sov till halv 9 i dag så nu känner ja min faktiskt
ganska så ut vilad:) i dag ska vi till diana igen å fixa färdigt allt,
sen ska vi tvätta bilen åxå å i kväll är de massa mys med film, gottis
å innan de ska vi äta peppar bitt, klyftpotatis å bearnes:)

Nästa helj ska vi hjälpas åt alla å röja upp vår tomt åxå,
de e så mycke skönare när man kan göra de tillsammans, de går sååå
mycke fortfare plus att man umgås å har kul under tiden!!
Love my Frends<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0