Hela natten..

God morgon!
emilia har inte sovit ett dugg i natt, hon har vaknat
å knipit mig typ hela tiden, å har ja inte reagerat då så
har hon dratt mig i hårtet! Jim har hon totalt glömt bort att
han åxå ligger brevid henne så ha nhar fått sova hela natten
medans ja kanske har fått sova en timme!!:Oo
När ja väl hade slummrat till, vilket var i morse vid 8 för att då
hade jim tatt upp emilia, så ringer kim å väcker mig.
Så jim stack till jobb halv 9, kim kom samtidigt å lämnade av
Chicco. Han kan inte va själv hemma å han får inte va hos diana
längre eftersom att han åxå har fått kli.
så då fans de bara lilla ja kvar så nu e hundarna där ute å busar,
emilia sover frukost å ja ska snart försöka sätta på mig lite kläder.

När emilia har vaknat ska vi åka till affären å handla solskyddsfaktor
å så ska vi handla present till jossan eftersom att de inte har blivit gjort
än. sen i kväll när jim kommer hem så ska vi nog en runda till bauhaus
igen:P de e nämnligen så att min morfar dök upp här igår å sen kom
han inte här ifrån förän han hade byggt klart hela grunden till vårt uterum<3

nä nu e de dags att fixa till sig lite,
skriver i kväll om ja har tid, KRAMAR!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0