hej världen:)

hej välden!!
har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnt med
att uppdatera:$
Igår va jag och jim barnlediga, mamma å pappa passade emilia
så jag och jim var i malmö med kim, michelle, diana och oskar:)
vi satt på möllan och hade de jätte trevlig, de va en sån kväll man inte
glömmer i första taget! Vi va hemma nån gång vid 3 å idg mår vi
som vi förtjänar:P idag har ja kört till lund å hämtat ett kök åt diana å
nu sitter vi hos jims mamma.
päivi håller på att natta emilia så ja tänkte passa på att sitta lite vid datan:)
Innan vi stack ut igår så va ja å mamma och handlade massa nya kläder till millis,
mamma köpte 8par byxor, 8 kortarmade boddys, 5 långarade boddys, en pyamas,
en fleec jacka, en väst, en mössa pluss vantar, en solhatt å en kjol:)
så nu har millis kläder för ett bra tag framöver! Tuen tack min älskade mammi<3

Nu ska vi börja med maten å efter de ska vi hem och titta på film, de blir
säng tidigt idag eftersom att jag bara fick sova 2 timmar i natt:P

Å just de, ett STORT GRATTIS till kim och mihelle:)


Kommentarer
amelie

Hej hej ,



glöm inte att kolla din hotmail :)

2010-04-03 @ 17:07:14
URL: http://nevergiveup.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0