God morgon!

god morgon.
just nu sitter jag å tittar på emilia som går
mellan soffan å soffbordet, hon håller i soffan å sen i soffbordet
så hon får lite stöd å hon börjar bli griktigt duktig nu:D
men ja tror de hade vatt lättare om hon hade
släppt taget om våtsetvetterna hon envisas med att ha i handen?:P

vi har ätit frukost å ska snart sätta på oss lite kläder,
senska vi gå en runda å så ska vi köpa lite blommor, vi köpte
några igår som jag planterade i mina stora blå krukor.
jim jobbar till halv 4 idag sen ska vi åka å handla lite mat,
min lille bror ska käka här i några dagar nu så vi får kompletera
lite i kylen känner ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0