Gnäll och städ.

Hej.
emilia var gnällig hela natten, vi fick turas om
att hålla henne så ja har iallfall sovit några få timmar.
sen sov hon nästan två timmar i förmiddags så då passade
jag på att städa hela huset(förutom emilias rum)
jim kom hem för typ 30 minuter sen men han stack lite fort
igen eftersom att N är här nu och hälsar på emilia.
Jim å pappa skulle till bygg max å handla virke till uterummet
å sen när n har åkt ska ja å emilia åka å slänga gals å papper
å efter de ska ja börja göra mig i ordning inför kvällen,
mamma å pappa har bröllops dag idag så vi ska dit å fira dem
å sen får vi se om vi går till majbålet eller om vi går hem direkt,
de bereor lite på millis eftersom att hon fortfarande itne är helt frisk.

Grattis mamma å pappa på er bröllopsdag,
tänk att man kan va gifa i över 20 år och fortfarande älsak varnadra
lika mycket<3


Kommentarer
Gubbstrutt

Tack gumman! Tänk att jag älskar dig efter mer än 20 år också:)

2010-05-07 @ 11:13:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0