full rulle hela heljen!

Hej!!
nu va de ett tag sen!
de har hänt så mycket å vi har inte vatt hemma så ja har inte kunnat
skriva! I fredags så jobbade vi hemma hos diana å sen när
jim kom hem så åkte vi till lund och åt kina mat:)
millis kastade ris överallt så ja fick krypa runt på golvet å plocka upp de:P
de roliga i de hela va att de va emilias första besök på en resturang
å de va samma resturang som jag åt på för fösta gången när jag va liten,
å då fick min mamma åxå plocka ris efter mig:D
efter vi hade ätit så åkte vi till jims mamma å spenderade kvällen där.
sen va de dags att köra till tippen kl 9 på lördags morgonen å sen jobbade vi
banne mej hela dagen!! Vi fick bort en massa skit här ifrån så ett stort
tack till Diana, Kim, Oskar å Michelle som hjälpte oss!
sen på eftermiddagen åkte jim på kalas med millis å ja följde med hem till
diana å jobbade vidare där. sen på kvällen satt vi å drack lite å åt god mat hemma
hos diana å vi va nog inte hemma förän vid 2 tiden.
sen va de upp kl 7 för att jobba vidare idag:P
ja kan säga som så att vi alla va mer eller mindre bakis så arbetet va ju inte såå effektivt
men vi fick kört till tippen å så satte vi tak på hela dianas uteb´plats och på garaget.
nu kom vi precis hem å jim håller på att lägga emilia,
ja ska snart åka till maxi å köpa lite gott till ikväll och så ska vi köra något gott kött
som vi ska ha till middag idag.

imorgon ska jag leka med kim å så ska vi försöka arbeta vidare med alla projekten vi
har i luften just nu. Vi hjälps åt med allt för att de ska bli roligare å gå fortare
så nu håller vi på båda här och hos diana å nu i veckan ska vi fixa till hos ulla (dianas mamma) åxå.
De e så kul å se nu hur mycket vi verkligen har fått gjort när vi har hjälpts åt<3

Hur kan någonting som är sååå fel kännas så jävla rätt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0