...

God morgon!
natten va inte alls vad ja önskade mig, jag
har knappt sovit någoniting..
inte för att emilia har vatt ledsen eller så utan för
att jag själv har vatt ledsen..
Emilia vaknade tidigt, vi har ätit frukost nu och nu sover
emilia igen. jag ska snart göra mig i ordning och sen
när loppan har vaknat så tänkte ja att vi ska gå ut och power
walka lite. jag behöver gå ner i vikt och emilia behöver komma
ut i de nfriska luften så de e väl lika bra att passa på.
När jim kommer hem så har vi inget större inplanerat mer än
att ja vill ha en stor bamse kram och en puss på pannan,
jag behöver de..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0