En lite bättre morgon!

God morgon!
idag känns allt lite bättre, de enda som saknas är solen:(
emilia sover nu, hon somnade direkt efter frukosten,
hon har sovit dåligt några dagar nu så de skulle itne förvåna
mig om hon sover ett tag nu. men när hon har vaknat så ska vi
åka och handla bullar å cigg å sen ska vi hem till diana å äta
lite frukost å sen ska vi försöka få lite gjort i trädgården så att
allt e förberätt å så inför heljen eftersom att vi ska köra en
massa till tippen då åxå. De känns helt sjukt att de redan är onsdag,
ja hade en massa som skulle göras denna veckan å nu e veckan
snar slut:P men men ja har tid på mig att fixa de mesta, de viktigaste
är att vi får i ordning trädgården och att vi kan måla de sista på huset
så att vi kan bygga vårt uterum sen:)

Nu ska ja blanda vaniljvisp som jim ska komma hem å hämta på lunchen,
de e ju som sagt hans sista dag på brynstenen idag:(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0