Diagnosen är satt!

God kväll!
nu har vi precis kommit hem,
vi har haft fullt upp hela eftermiddagen.
vi har vatt på öb och rusta och bauhaus.
vi köpte saker till trädgården och uterummet:)
emilia fick en gung bräda åxå, de är en jätte snigel som
man kan runga på:) hon va helt såld på den:P
Efter de har vi åxå vatt hos veterinären med tyson och alba.
de har ju fått en klåda som visade sig att vara rävskabb!!!:(:(:(
så nu är de medicin till båda mina vovvar och chicko som har
vatt här å lekt med alba hela heljen. Som TUR var så SMITTAR DE EJ
till människor om man inte sitter å kliar sig ihop typ 24 timmar om dygnet!

Så i morgon ska vi åka å hämta ut alla recepten som vi har fått
å sen ska ja försöka fixa till lite i trädgården å när jim kommer hem
så ska vi till bauhaus igen eftersom att vi missade att köpa en del
som vi måste ha till uterummet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0