Den tog sig...

Hej.
dagen har tagit sig till de bättre, emilia ióch jag har lekt
lite med michelle å sen kom jim å hämtade upp oss när
han hade slutat å så åt vi på max å mös:)
nu sitter vi alla i soffan å millis går mellan soffan å soffbordet
och letar efter mina porslin stenar:P

imorgon ska loppan vara hos sin mormor å morfar så ska jim
åka å fiska först å så ska ja leka med kim å michelle,
sen kommer jim hem vid 9 tiden så då ska vi leka allihop:)
heljen e full speckad denna åxå, å på lördag ska vi köra skit å sen
ska vi hämta fönster till vår blivande uterum. sen på söndag ska
vi bygga staket hos diana å sen ska vi köpa virke till vår uterum:)
de ska bli SÅÅÅÅÅ skönt att få upp vår uterum nu, framförallt nu när de
börjar bli varmt å så, så där kommer garranterat att spenderas
måånga härliga kvällar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0