blänker:)

God kväll på er alla!
nu sitter jag i soffan och tittar på nyheterna,
eller ja, igentligen tittar jag på wallander men nu när de
blev nyheter så passade jag på att slänga in ett inlägg:)

Idag har jag vatt hos diana, vi har tvättat alla bilarna så
nu blänker forden som bara den:P
De behövdes verklgein kan ja säga å dess utom som en liten
bonus så har oskar fixat både min sterio, bucklan på baken,
och satt på bak grejen som hade ramlat åxå, STORT TACK!!!!
sen har jag vatt å handlat mat åxå och medans jag gjorde detta
så var emilia å busade med välden bästa mormor å morfar å jim
va hemma å målade alla lister och de nya fodret runt fönstret i hallen.
de måste målas en gång till men nu är vi iallfall en bit på vägen:)

Imorgon ska jag köra mamma till tåget i kävlinge, hon ska åka på
fotbolls läger i spanien!!!:Oo sååå jäkla orättvist, jag vill åxå åka!!!
sen efter de så ska jag och emilia nog gå en runda å bara mysa om de
e fint väder, å när jim kommer hem så ska de forsätta målas.
sen på tisdag ska pappa åka på mässa så koffe ska äta här i några dagar,
så ja ska handla allt i morgon åxå så vi har de hemma!
Nu börjar filmen igen, God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0