Bästa filmen någonsin!

Hej igen!
dagen har vatt bra å kvällen ännu bättre,
ja sa ju i förra inlägget att jag såg på bröderna lejonhjärta
å att de va en favvo film.
när ja å jim satte oss i soffan så kom banne mej en favvo film till,
och inte vilken som hellst utan Notebook, eller
Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta, som den heter på svenska!!
de e nog en av världens bästa filmer<3
nu ska vi snart se en film till, de blir den sista av johan falk filmerna.
den går ju på 4an, vi har redan sett alla men de skadar iten att se dem igen:P

Nu ska ja återgå till mitt godis:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0