Ååå happy day<3

God morgon!
idag e de fint väder å ja kan inte undvika att lee,
älskar solen å värmen, känner verkligen att jag behöver
lite sommar nu!! Dess utom ska ja snart åka å träffa kim,
vi ksa käka frukost ihop å sen ska vi göra vofflor å vad kan
va bättre än de när man e såhär glad? Kim är min bästaste
bästa vän i hela världen, vi har haft våra krig han och jag åxå,
visst har vi de, men aldrig som med någon annan, vi har alltid vetat
att vi bråkar för att vi älskar varandra typ. Kim är en vän för livet,
å han är dess utom emilias gud far, säger iten de en del?! Jag är så glad att jag har dig<3

Nä jim slutar jobba idag så ska vi åka och prata med min moser å hennes man
ang huset, förhoppningsvis får vi veta hur de blir idag, ja börjar bli trött på att
vänta nu känner ja. blir de ingen flytt så ska vi ju fixa i ordning å så här hemma,
typ bygga ut lite kansek, göra ett uterum å fixa till köket. de vill ja ju börja med
nu så fort som möjlig i sånna fall, om vi ska bo kvar. Så håll tummarna för att bra
besked idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0