VILL INTE!!!

god morgon!
emilia har skrikt som en galning sen jim jick till jobbet vid 7 i morse,
hon skrek riktigt högt å fick typ inte luft, har aldrig sätt henne så förr
så ja blev ju skräckslagen och trodde att något va vansinnit fel..
men nu har ho lugnat ner sig iallfall och sovet nu sin förmiddags vila iallfall.
ja ska snart göar mig i ordning å sen ska ja träffa milla,
hon va snäll å följer med mig idag när ja ska träffa N, milla har vatt med några
gånger å då har de kännts bättre å nu skaja träffa Ns mamma åxå vilket ja
fasar för, hatar henne, hatar att åka hem till dem, villverkligen inte göra detta
men om ja gör de idag så lsipper ja se N på fredag å så har hans mamma sätt
emilia så då behöver ja inte göra om detta igen!

vi ska kanske få tillökning här i min lilla familj, men mer säger ja inte förän något e
bästämt till 110%

skriver mer i kväll å berättar hur de gick idag!
håll tummarna för mig!


Kommentarer
Emy

en bebis till?? :)

2009-09-30 @ 15:38:42
URL: http://emyforsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0