Vi lever!

Hallå alla:)

nu va de ett tag sen, har haft en massa kul för mig:)
har vatt ute en del å haft kul, igår hade vi en hemma kväll å sen kom
milla hit å sov, hon ska nog va här några dagar nu.

idag har vi vatt på kalas i bjärred, min kusin hade fyllt år.
sen idag ska vi bara va hemma, de eskönt att va hemma lite åxå nu när
vi har vatt borta en del de sanaste dagarna.
imorgon kommerelektrikern å ja har ett återbesök hos barnmorskan.
jim ska jobba så ja får köra honom dit så de blir en tidig morgon.
måste erkänna att de går dåligt med rökningen nu, har börjat röka en del igen:(

Emilia har haft jätte knip i magen så nu har vi fått börja ge henne laxeringsmedel:(!!

Nu ska ja leka med min NYA MOBIL som ja fick idag, TACK TACK TACK!!!
nu kan ja kanske äntligen få kontakt med omvärlden igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0