Utkast: hej alla! ...

hej alla!
ja beklagar den dåliga uppdateringen men de har hänt mycke på kost tid å ja
har helt enkelt vrken haft tid eller ro till att sitta vid datan.
milla har bott här nu e snart en vecka, imorgon ska hon flytta hem till sin mamma,
vilket innebär att min "barnskötare" försvinner, kommer kännas tomt här nu utan henne
å katten, man har liksom vant sig vid att ha dem här nu.

Idag är annars en konstig dag, den börja skit men har bara blivit bätte å bätte,
ja va så nervös inför idag så att ja inte har kunnat sova en blund i natt å så kräktes ja imorse,
ja hade försovit mig å fick en jäkla fart för att hinna få upp och iväg jim till jobbet, sen har de
bara vatt full rulle hela dagen, kl 1 lämnade ja emilia å milla hos diana, de skulle passa henne
medans ja va på familjerätten med niklas((de e därför ja har vatt nervös, för att vi skulle dit))
Mötet gick helt och håller till min fördel å ja e super nöjd med de som kom ut av de.
nu är de besämt att N ska träffa emilia 1 gång i veckan i 2 timmar och ja ska närvara hela tiden,
dess utom ska han komma hit å ja behöver inte åka till honom. vi skrev ett avtal på de och
vi båda skrev under så nu kan de inte bli fler tjaffs om va som gäller, dess utom bestämdes de
att vi ska ha ett nytt möte i januari för att utvärdera och eventuellt ändra på avtalet vi skrev.
Fram tills dess e jag ensam vårdnadshavare och om allt i avtalet har fungerat till 110% så
ska vi diskutera om eventuell delad vårdnad! så som sag ja e jätte nöjd över vad som har bestämts
idag och de känns som om tiotusen stenar har fallit från mitt hjärta!!
som om inte de vore nog så har jim haft sin första körlektion idag å de gick åxå kanon bra!
Mats((körläraren, min gamla)) tyckte jim va jätte duktig redan och sa att detta skulle vi klara av snabt,
de bokade riskutbildningarna å ska poka uppskrivningen å uppkörningen på tisdag, så nu e de bara
några få veckor kvar tills han åxå har körkort!!:):)

imorgon ska vi flytta millas saker å sen ska vi köra all vår skit till tippen, de ska bli fruktasvärt skönt
att bli av med all den bråten som e kvar efter rennoveringen!

Love my Life and al thats in it!


Kommentarer
Anonym

gillar verkligen din blogg:) grattis till att det gick så bra, är glad för dig:) då är det alltså N som är Emilias biologiska pappa?

2009-09-20 @ 14:25:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0